torsdag den 15. marts 2012

Patchwork tæppe i regnbuens farver :)

WEEE, endelig blev alle firkanterne syet sammen.. lang proces med klipning og syning. Meen elsker resultatet.. Mangler dog lige at få gjort bagsiden færdig, men har en masse inde i mit hovedet som jeg også skal ha gjort færdigt :) meen uf hvor jeg glæder mig..
- Og det bliver ikke det sidste tæppe.. godt nok tog det lang tid, men hold da det er hyggeligt :)
Har købt enkelte retro stoffer  fra Købt af CaSmiL - aka Michelle (super skøn frøken)

7 kommentarer:

  1. Hej Mette.uf hvor ser det skønt ud....
    Gad vide om du ahr fået mine mail´s? klemmer

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) har ik fået dine mails :/ har ik fået noget siden jeg skrev til dig sidst..

      Slet
  2. Mm underligt... skriver du ikke lige til min mail? Jeg er komemt til at slette alt...ah dumme net..!
    Kh

    SvarSlet
  3. hvor ser det godt ud, hvor stort ender det med at blive?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det blev ca 2 meter lang og halv anden meter bred :)
      Et rigtig leje og hygge tæppe :)

      Slet
    2. det var også en godt str og noget af et arbejde at sætte sammen

      Slet
    3. Jah og det var det første af sådan et tæppe jeg lavede.. mén elsker og lave dem nu :) nok mest dé små :))
      Vil prøve og kaste mig ud i sådan et jersey projekt med at lave en bluse til baselsgave :)

      Slet