lørdag den 15. september 2012

så er bloggen blevet ændret og lavet en hulens masse om - jaah selv navnet er blevet ændret :)) forandring kan fryde - efter min lange pause.. 

Jeg er gået ind i elefant humøret :)) sove trine stoffet er jo fantastisk.. er faldet helt for det. så det er ikke kun voksi posen som har fået en overhaling, meeeeen der bliver lavet putte patchwork tæpper, sanseposer, bamser, suttesnor, hagesmæk og en masse hulens andet.. Der kommer billeder løbende - har bare så pokkers travlt så prøver at nå det hele :))
 

8 kommentarer:

  1. Jeg må indrømme jeg selv har tabt hjertet for de skønne elefanter. Drømmer om min samling var meget større.

    SvarSlet
    Svar
    1. jah min samling må også gerne blive større :) den vokser også stille og roligt :)) de er for kære..

      Slet
    2. jah ville godt ha fat på nogen af de gamle, for har kun lille, blp, brun og gul, synes jeg gar set nogle grønne og en der var lidt mere rød og pink af en art. Der kommer genoptryk af de farver mere nu her om ikk så længe men desværre ikk den grønne.

      Slet
    3. jaah de kommer til november i en turkis og den røde/pink/orange :) glæder mig..
      Uhh må melde pas med de grønne, meen mener os jeg sys jeg har set det faktisk..
      Har os lilla, blå, brun og gul :) det er en go samling du har dig :) hvis jeg finder det grønne skal jeg give besked :)

      Slet
  2. jeg mener det er kirkejov der har syet nogle af de skønne puder hvor der er en masse af de forskellige elefanter, bla de grønne.

    SvarSlet
    Svar
    1. årrh ja det skal nok passe :) så må vi forhøre hende af hvor hun har skaffet dem fra :))
      eller night and day om de ikk laver dem i grøn næste gang :)

      Slet
    2. kan se det er kirkesjov som har de grønne elefanter :)) under elefant puder

      Slet