lørdag den 15. september 2012

Årh har fået fingre i 3 junior sengesæt med bamse og kylling :) det helt gamle fra dengang jeg selv var barn :)) har valgt at lave det ene om til et baby sengesæt, men gul pyntebånd og blåt stof på bagsiden :)
Kommer billede i morgen.. resten (2½) sengesæt, ved jeg ikke endnu hvad skal bruges til. Men helt klart et eller andet baby/børne lir :))
Her er dette jeg selv har lavet :) ud fra det ene sæt jeg fik..

Sådan her så de tre junior sæt ud med retro printet. Synes selv de er meget velholdte.

8 kommentarer:

  1. er de magen til det jeg også har? ellers siger du da bare til hvis du skulle fristet til at sælge lidt af det :o)

    SvarSlet
  2. Hehe det er lige det som dit :) får lige billede ind i morgen :)

    SvarSlet
  3. Så har jeg vist selv fået skaffet mig nok til et par dage :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har vist fundet lidt retro dynebetræk som jeg ligger her på bloggen i morgen :) meeeeen ved ikke om det er noget i stil med det du søger :))

      Slet
    2. Hvor er det blevet godt det sengetøj, bliver da pludselig i tvivl om jeg har nok alligevel for det var da en god idé du har lavet der :)

      Du lægger bare ind ellers smider du bare en mail. Får ny bærbar i aften så er nok ikk å meget på i aften

      Slet
    3. Jeg har lagt det ind.. der var kun lidt :) er nemlig på arb til i nat så tænkte jeg heller måtte få gjort det.. :)

      Tusind tak.. er os blevet glad for det.. og har kun brugt den ene side af et dynebetræk til det :) og pyntebåndet gir det lille ekstra ;)
      Så du må igang :)

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet